Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei du o'vakre, tvillingravide! Tenkte høre om du var interessert i et bytte: jeg bytter gjerne litt av min leketid med gutten min, mot at du lover meg å slappe av litt i sofaen og tar vare på deg selv! - de supre guttene dine kan komme å leke hos oss litt, så kan phantommannen få tid til nødvendige ærender og du slappe av! Høres ikke det ut som en fin byttehandel? Vi har stor fin lekeplass, 2 voksne mennesker som kan bidra, serverer god mat og har masse kjærlighet å by på. Så kan vi følge guttene hjem igjen når det er tid for det.. Har tid faktisk tid hver ettermiddag denne uken til slikt, om det frister! Gi meg en liten pling så kan jeg hente guttene hos dere..
phantomet Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk for tilbudet Seier og Glede, Jeg skal snakke med phantom-mannen om det, så finner vi ut hva som fungerer best. Idag har jeg vært i sengen, nærmest i koma, helt til klokken 10. Hadde to blide gutter inne hos meg i dag morges før de dro til barnehagen og dagmammaen, og avskjedsreplikken fra Måka var: "Mamma sove! Hade" Vår polske bestevenninne kommer forhåpentligvis idag, etter at hun avlyste 16. mai. Phantom-mannen har ordnet alt det jeg pleier å gjøre før hennes ankomst, så nå venter jeg bare i spenning for å se om hun dukker opp.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 gi beskjed du, så tar hjelper vi litt til! Sov godt vennen, og gi T&T en liten klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå