Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Heisann:) Har nå på slutten fått litt preeklamesi, noe som fører til kontroller annenhver dag og UL en gang i uken. Når jeg var på kontroll i helgen var sf målet gått ned under streken på kurven, har hele tiden lagt litt over. Jordmor sa de ikke ville sende meg på sykehuset på UL siden jeg skal dit på onsdag, for babyen ville ikke ta noe skade av dette på så få dager uansett. Det jeg lurer på er at når sf målet begynner å gå ned, vil ikke det si at babyen ikke legger på seg som han skal da? Skal ikke du alltid følge din egen strek? Er litt stressa nå, preeklamesi kan jo føre til for lite vekst, og vokser ikke babyen setter de i gang. Tenk om jeg blir satt i gang på onsdag?? Noen som har vært i noe lignende situasjon:)? Setter veldig stor pris på alle svar!=)
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Kan jo bare være en feilmåling. Husker jeg fikk en sånn dump på sf kurven min sist.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jordmor ble bekymret for synkende sf-mål på meg i uke 36, og sendte meg på ultralyd samme dag... D var bare babyen som hadde kommet veldig langt ned, og derfor hadde sf-målet blitt mindre... Er visst ganske vanlig att d går litt nedover når d nærmer seg termin,og babyen begyner å legge seg klar til fødsel:)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 kanskje magen din er sunket. Jeg vet ikke hvor langt du er kommet, men i slutten er det jo mange mager som synker ned i bekkenet når hodet fester seg. kan være for lite fostervann. er så mye det kan være og ikke være. Men siden du skal dit på onsdag, går det nok uannsett greit. bare følg med på aktiviteten på barnet i magen du:) klem
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Oki:) takk for svar alle sammen, feilmåling var det ikke var 2 jordmødre som målte:) Er litt spent på onsdagen nå altså, tenk om jeg kommer inn og de må sette i gang!:/ Jeg er forresten 37+3 så han kan jo egentlig bare komme nå skal inn igjen på kontroll nå til jordmor om en time, får høre litt mer med hun:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå