Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at dere blander navnet på barna deres?

Jeg sier eldstegutten sitt navn - veldig ofte til minstegutten. Jeg retter på meg selv flere ganger daglig. Tenkte at det ville bli bedre med tiden, men nå har jeg hatt to barn i 1år og det ser bare ut til å bli verre og verre.

Ikke har de like navn heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min far kalte meg veldig ofte for tantes navn da jeg bodde hjemme. Tror det bare er sånn =) Har hatt to dagbarn som begge var gutter og da blanda jeg støtt og stadig. Enda jeg visste jo hvem som het hva! Hvilket jeg antar at du også gjør med dine ;-)

Skrevet

Hehe...nei blander ikke navnet på barna. Men, kaller stadig vekk sambo med eksen mitt sitt navn:-) Det er vel verre, hehe!

Skrevet

Våre har litt like navn, to første bokstavene er like..... -Og ja, jeg sier feil en gang i blant :( Trodde det bar var slik som gamle bestemødre gjorde jeg, men neida!

Skrevet

Jada,her blander,mixer og trixser jeg med navna til alle.Det gjelder stort sett hvis jeg skal forte meg og si noe:)))

Ungene synes det er ganske gøy nå da,så de retter på meg ofte.....

Min mor gjør det samme,men hun blander både gutter og jenter om hvera|ndre...hun har 2 av hver:)

Så da sier jeg:heeeelt normalt!:)

Og så håper jeg ingen kommer og sier det er unormalt da:))

Skrevet

Jeg sier ofte storbror sitt navn til minsten,

.Men så er han bare 2 mnd da.

Skrevet

All the time:-)

Skrevet

Ja, jeg tenker også på en gammel bestemor. Må ta meg sammen! Men det har vært en stresset periode for oss - så ligger kanskje litt der.

Får ikke tenkt meg om før jeg roper ut navnet - har ikke tid til å tenke.

Verre å rope eksens navn ja.

Skrevet

Jeg blander mannen mins navn og broren min. Og de navnene likner ikke i det hele tatt. Og jeg har noen ganger kalt datteren min for navnet til ei jente vi pleier å leke med. Men de navnene er ganske like.

Skrevet

Nei, det skjer svært sjelden i såfall.

Rotet litt da minste var nyfødt, men ikke etter at han ble ca 3 mnd.

Skrevet

Ja. Når jeg snakker om minstemann hender det jeg bruker eldstes navn, men når er mini knapp 6 uker så jeg skylder på det:-)

Har alltid blitt irritert når mamma kalte meg for søsters navn. Ser ut til jeg kommer til å gjøre det samme.

Skrevet

Jeg er vel som alle andre "gamle" kjerringer...starter med eldste sitt navn først, og jobber meg nedover. Innimellom kommer det med mine søsken sine navn, og kanskje til og med bikkja sitt... Treffer rett navn til slutt om ikke annet=)

Skrevet

Jepp det gjør jeg :) Ofte blander jeg navnene deres slik at de blir hetende halvparten av den ene sitt navn og slutten av sitt eget :)

Skrevet

Ja spesielt når hun minste var rundt åre .

Hun var så veldig lik storesøster.

Ler veldig av gubben han sier stadig sier feil navn til storesøster.

Hun blir sint å sier pappa skal jeg kalle deg Thor.( Han heter ikke det)

Mamma sier at gamle folk ofte sier feil navn.

Må du snart flytte til gamlehjem snart. hehe

Skrevet

hehe..sier feil navn stadig vekk. Ungene bare ler av det...:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...