Fia tobarnsmor Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hva følger med når man kjøper voksipose? Ser det er snakk om sommerpose f.eks. Er dette noe som er inludert i prisen? Til førstemann har jeg skinnpose, og synes den har fungert veldig bra. Når andremann kommer, vil han fremdeles bruke denne (han er da 16 mnd) og jeg har lurt på å kjøpe voksipose til lilletulla, som blir født i slutten av oktober. Men det er jo et spørsmål om penger også da, synes den er veldig dyr... Derfor trenger jeg råd. Er den verdt det??
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Åja... Voksiposen er gull verdt! Verdt hver ei krone. Min kosta nesten 2500. Følger med bare en dyne i den prisen ja, vinter / helårsdyne. Så følger det med en fin veske til den.. Det er kjekt, når du skal ta den med bort, legge den unna og slikt! Den kan jo brukes til ongen er 3 år, den er god å varm å de trenger ikke så mye klær under den. Voksiposen er noe av det beste jeg har kjøpt til snuppa.. Lykke til med valget.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg bet. 1600,- for min (des.07, på Rudo og u/veske til å ha den i..) og ca. 400,- for sommerdyna. Jeg synes den er verdt det. Kan brukes til barnet er 2-3år! Mange som selger rimelig på Finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå