Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Sitter på jobb, første dag etter endt permisjon. Planlegger høsten/vinteren ift prosjekter, men samtidig vet jeg at jeg skal på annengangs intervju på drømmejobben på onsdag. Kiler i magen når jeg tenker på det, nervøs på en positiv måte. Merkelig følelse å snakke med sjefen om fremtiden, samtidig som jeg vet at jeg kanskje ikke har noen fremtid her. Totalt hysj-hysj, derfor anonym;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå