Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Gjelder Easy Walker Classic. Her er fargene: http://www.easywalker.nl/noo/classic.html Easy Walker Sky har jo mye finer farger. Men jeg vil ha Classic vogna. *murr* Det er til en jente på 1,5 år.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har EasyWalker classic i farge, fuchia. Den er knall fin!!! :-)
lucky_mom Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Tror jeg hadde gått for lime, lavendel eller oransje. Rødt og blått er litt kjedelig, og jeg synes det blir litt voldsomt med sååå mye rosa :-) Men smaken er jo som baken!
LegallyBlond Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Lavendel syntes jeg var finest. Orange blir kanskje litt voldsomt. Lime vogn har jeg hatt selv, det er knalltøff farge, men du må like litt sterke farger =) Jeg ble ikke lei den heller. Fuchia var også fin. Så likte faregene i denne rekkefølgen: Lavendel Lime Fuchia
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Siden det er til jente ville jeg valgt rosa eller rød. Går jo an å kjøpe nytt trekk til EW om man blir lei... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå