Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Guttungen vår blir 1,5 år nå i juni, og jeg er veeldig klar for å begynne prøvingen av nr. 2 nå i sommer slik at det blir minimum 2,5 år mellom ungene evnt. lengere om vi må prøve en stund. Noen som har erfaring med en gubbe som har satt seg HELT på bakbena når det gjelder flere barn? Skjønner det ikke heller, vi har den snilleste og enkelste guttungen i verden, sånn harn vært siden han ble født. Det sier jo gubben og. Det er så utrolig vondt når en vil og ikke den andre. Tærer skikkelig på å late som om jeg er fornøyd med at han vil vente. Kan jo ikke si annet for da blir det surmuling hele dagen....Nå har jeg ikke nevnt baby på over en mnd, men kjenner trangen er der. Har sagt til han at det er greit - skal ikke mase mer... MEN...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Min kjære fikk helt sjokk da jeg begynte å mase om nr.2 allerede da nr.1 var 4mnd gammel. hehe. Han er sånn type som må varmes GODT opp før det ble barn... Så han fikk meg til å gå med på å vente. Jeg ville ha en "dato".. så han sa at nr.1 måtte bli større først. Så jeg fikk ham til å bli enig med meg om å vente 1år. Ergo ble nr.1 1årog4mnd før jeg ble gravid igjen med nr2. og jeg fikk da 2år mellom barna. Mannen holder heldigvis det han lover, så da han hadde sagt 1år med venting måtte han gi seg da det året var gått.. Lykke til
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Loise, jeg husker deg fra bli gravid i 2005-2006 Hvis det er deg da. Du var førstemann til å noen gang svare meg på mitt første innlegg på bli gravid. Hvordan går det med dine små? Du jobbet som radiograf hvis jeg ikke husker feil? ) Jeg er veeldig klar nå, og har sluttet på pillen. Mannen er fullstendig klar over det og hopper av i svingen etter eget ønske. Tror han hadde et lite uhell søndag 2. juni, rett før min el, så venter egentlig litt i spenning.. Du kan jo narre på kroppen alle mulige symptomer .. hehe Koselig å "se" deg igjen!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå