Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Kanskje det blir bedre stemning her da..? *håpe håpe*
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ja, endelig ser det ut til at den er borte. Er så lei av de stygge kommentarene mange av de anonyme skriver...
Hildeks Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Så sant så sant, men er litt fælt at de måtte gå så drastisk til verks da, den knappen var god å ha om det var noe man lurte på som man ikke ville de som kjenner deg skal vite, men hååper det blir bedre stemning her nå=)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Virkelig glad for at anonymknappen er borte jeg og... De som vil være anonyme kan pelle seg på anonymforum!!=)
heldigec Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Flott! Skjønner ikke helt poenget med anonymknappen uansett jeg....er jo ikke akkurat sånn at man kan identifisere hverandre her inne uansett (med mindre man vil).
Bettina-Celia Marie 100108<3 Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Helt enig Er trist at folk skal slenge dritt og signere med anonym...Tror ikke noen kommer for å "ta" de som har negative meninger akkurat....
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 håper det blir bedre stemning her nå.... hadde ikke noe imot de anonyme som var for flaue til å skrive med eget nick.... men de som derimot svarte så utrolig frekt og spydig,de klarte jeg meg uten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå