Skatt i magen :) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Har fått til at jeg skal ha en ultralyd hos jordmora idag, er 10+3, tror du ikke at de kan se hjerteslag på utvendig ultralyd da??
Skatt i magen :) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 er sååå spent, er så redd for at det er noe galt, er jo grunnen til at jeg skal der idag da.. harr endel små blødninger helt siden uke 5 kan jordmor ta innvendig ultralyd?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 hmm uff da. Men man leser jo her at småblødninger er helt vanlig =) Har ikke peil på hva som foregår på ultralyd eller hva en fårvite, men masse lykke til i hvertfall. Og du må si ifra hvordan det gikk!!! Hihi tror det var du som spådde meg gravid i april/mai :-D Må bare få si du fikk helt rett!!! 5+6 idag =)
flypapir Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Skjønner godt at du er bekymret. Jordmor kan ta innvendig ul dersom hun har ett slikt apparat. Hvis ikke må du be om å bli henvist videre til gyn på sykehuset. Jeg synes hvertfall ikke du skal gå rundt og bekymre deg slik du gjør nå... Lykke til hvertfall, skal krysse fingrene for deg!
Skatt i magen :) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Det er så godt å høre! Jeg må bare få hørt hjerteslagene så skal jeg roe meg ned og ikke bekymre meg så mye, men er ikke så let når man hele tiden får brunlig utflod, da blir jeg så stressa.. Syntes legen min har gjort så lite også, så derfor tok jeg kontakt med jordmor selv og forklarte situasjonen, å hun tok meg inn med ei gang isi: tropr ikke det var jeg som har spådd deg, for jeg spår ikke men gratulerer uansett!! spennende tid dette herre!!
Skatt i magen :) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Da har jeg vært hos jordmor. Hun sa at alt var i orden, prøvde å finne hjertelyden, men mente det var litt tidlig ennå, men kunne komme tilbake om en uke eller to å se da sånne såkalte spor blødninger som jeg hadde var ikke grunn til bekymring sa hun, var 20-30% som hadde slike blødninger. så lenge jeg ikke fikk intense menssmerter som tok seg opp og mye blod så var det ikke grunn til bekymring. så nå må jeg bare senke skuldrene 10 hakk å prøve å slappe av litt mere.. ble også sykemeldt noen dager for å slappe av å ikke stresse... håper jeg klarer å ta det med ro da... er ikke den personen med mest ro i raua hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå