dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ville bare si hei, og gi deg en klem, for sist du var innom så rakk jeg ikke å si hei av en eller annen grunn :-) Håper du har det bra der borte1 god klem
frøydis m/ 4 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Nei det rakk du nok ikke, for da var du på barsel. Nemlig! Jeg har det så bra! Nå har jeg hatt noen travle uker syns jeg: Fjortisjenta mi har blitt femten. Vi har feiret konfirmasjonen hennes og 17.mai. Jeg har blitt et år eldre,- og idag er lillevennen vår rukket å bli 6 mnd. Så her er det den ene merkedagen etter den andre. :-) Ikke alt har utløst de store selskapelighetene altså, men konfirmasjonen ble en flott dag! Har savnet dere! - Og håper at jeg kanskje får anledning til å benytte meg litt av nettet fremover.
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Ja det håper jeg også... gratulerer med alt som skal gratuleres, blir de 6 mnd fort eller sakte??? Jeg vil jo at han lille nissen her i huset bare skal være sånn bitteliten leeeeeeeeeeeeeenge, men han har allerede fått verdens minste dobbelthake... :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 De 6 mnd har gått veldig fort, selv om det ikke er så lett å huske tilbake til hvordan det var før lillevennen kom i hus! Nå ligger han på golvet og prater og lager "skremmehyl" og prøver å snu seg rundt fra rygg til mage. Det er fryktelig mye kos med han,- og vi er nok veldig priviligerte som har tre store søsken som følger han opp. Du må bare skynde deg og kose deg mye med din hver eneste stund, for det er ikke lenge de er så små. Tenker han er fin med dobbelthake!!! :-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå