Gå til innhold

Flere som har tenkt å føde i dag?! =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nemlig jeg! =)

Men dissa (riene/)vonde kynnerne er jo så uregelmessige...blæh! Begynte å kjenne til dem natt til 18, og etter det har de blitt vondere og vondere, men ikke kjempevonde ennå. Føler meg i grei form nå, men blir jo lite søvn. Gubben tok med seg Lille i barnehagen, og Mini til svigermor når han dro på jobb, så jeg kan få slappet av og samlet litt krefter i tilfelle det ikke er falsk alarm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har ihvertfall lyst til å føde i dag. Men spørs egentlig om det skjer. Det eneste jeg har kjent er litt sterkere kynnere som er bittelitt småvonde innimellom. Sover fortsatt godt og er i god form, så spørs om bebin har tenkt seg ut med det første. Er 6 dager over termindato.

Skrevet

Kunne veldig godt tenke meg det, ja! Har termin idag, men svært få forvarsler med unntak av noen vonde kynnere når jeg går, så tviler på at noe skjer med det første...

Skrevet

Jeg er 3 dager over termin...og merker jo nå når jeg slapper av på sofan at vondtene kommer sjeldnere =/ Men det er jo lov å håpe!! *krysser fingrene for oss*

Skrevet

Opp å stå UnePune!!! Husker at riene mine stilna med en gang jeg la meg ned sist. Men om jeg kom meg ut av sofaen så ble det mer fart på dem. Hvis du er keen på å føde så er det nok smart altså. (Jeg hadde skikkelige ueffektive rier sist, så jeg tenker at jeg skal være flink og gå litt rundt denne gangen så de får gjort jobben sin!)

Skrevet

Ja, jeg veit...skal bare hvile litt først, hehe =P Har tenkt å rødde og styre litt rundt her etterpå, så da blir det nok litt fart på sakene håper jeg. De andre gangene har jeg gått og gått i sykehustrappene uten at det hjalp...så orker ikke slite meg helt ut for tidlig denna gangen.

Skrevet

Jeg har ønsket å føde 19 mai siden jeg fikk vite jeg var gravid. Har termin 29, men 19 har liksom stått så klart for meg. Min veldig gode vennine som bor i syden har bursdag i dag, pluss at jeg har så lyst til å være hjemme igjen til den kommende storesøster skal ha teater oppsetnin på skolen den 29. Men det ser dårlig ut dette...

Får nok bare vente. Er i grunn bare fornøyd med at han ikke kom på 17 mai:)

Skrevet

Vaske vinduene kanskje? Det skal jo liksom være et triks... Vurderer seriøst å vente med å vaske mine i 50 dager til, selvom de ser helt jævlige ut nå, bare for å få i gang fødselen. Gidder liksom ikke å vaske de da dersom de er rene...

Skrevet

Æsj, nå har jo kroppen tatt helt pause =( Styra med rydding, klesvask og støvsuging i 1,5 time uten at vondtene kom tilbake...litt sprøtt i grunn, jeg som har grua meg så til vondtene, og nå vil jeg ha dem tilbake =P

Men har bedt gubben om å hente hjem Lille og Mini da, så jeg får kose meg med de i kveld =) Lille har nettopp blitt bleiefri, så nå skal vi leke med legoen han fikk i premie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...