Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Før de fikk barnebarn skrøt de vilt av hvor utrolig flotte besteforeldre de ville bli. Nå har de to stykker, men tror du de bryr seg noe særlig? de bor ikke langt unna men viser ingen interesse i å ta kontakt med barnebarna. Hvis vi spør om de vil sitte barnevakt så gjør de ofte det. Men det blir som regel møtt med "ja, det passer mellom kl 15 og 17. Helst ikke før." Og så skynder de seg hjem etterpå. Og de har hintet flere ganger om at de er så flinke som sitter barnevakt for oss. Ja, vi er heldig som får barnevakt. Men de har misforstått noe vesentlig. Vi spør jo de for å skape litt kontakt! Vi har faktisk flere andre som også gjerne sitter barnevakt så det står ikke på det. De kjenner ikke barnebarna sine! Når de er hos dem vanker det godis og film på tv. Hmmmm, fin måte å bli kjent på? Nei dette høres kanskje litt sutrete ut, men blir så lei meg på barna mine sine vegne. Hva med å gjøre noe sammen med dem? Det bør jo være mulig å finne på noe selvom vi ikke trenger barnevakt den dagen? det værste er vel egentlig at de sier en ting og oppfører seg totalt annerledes....
Duracella Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg tenker litt som det engelske uttrykket "Better the devil you know". Hvis du skjønner hva jeg mener...... Tenk å svigers hengende over skulderen hele tiden...... Fins de som har det og. Fulle av råd, kommentarer og kritikk..... : )
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 ja vi har det sånn skulle gjerne vært de foruten... eller det blir feil å si egentlig, men at de var litt mindre på kritikk fronten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå