gullet84 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei:) jeg har en sønn som er 3mnd gammel, han har plutselig bestemt seg for at han ikke vil ha pupp, bare flaske. Jeg vuderer sterkt å droppe amminga og gå over til mme, så slipper jeg å bli så stressa. Flere som har det slikt? klemmer fra sunnmøre:)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Vi har et lignende problem, vår er en mnd og jeg har slitt med ekstremt såre pupper. Etter 14 dager bedret det seg, etter ca enda en uke ble det bare tull med puppen - hun dro og slet i den og ville ha pupp hele tiden. Sikkert økedøgn, helt normalt, men mine stakkars pupper taklet slettes ikke presset og de ble super-såre igjen. jeg pumpet meg i stedet til noen av måltidene og ga det på flaske, for å avlaste litt, det fungerte fint. MEN, det blir jo en ond sirkel: nå liker hun flaska og tuller med puppen fordi hun forvnter effktivitet. Eneste som funker knirkefritt er nattmåltidet, de gangene hun spser om natta. Jeg tror jeg kommer bare til å kjøre flaske på dag og pupp de gangene hun vil det på natta og så får det være det. Orker ikke å kave mer med pupp først, har hun spist nok, tro? Nei, vi prøver med flaske, hmmmm vil hun ha mer...?osv osv Pumper meg i første omgang og sper evt på med noen måltider med mme hvis jeg ikke har nok. Det går bra, så langt, da vi gir mme på siste måltid for kvelden. Langt ble det visst...Oppsummering: jeg hadde nok gjort som du har tenkt. Mamming er viktigere enn amming. En superstressa mor hjelper ingen.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hei datteren min nektet også å ta puppen da hun var tre måneder. hun lå i bro bort fra puppen og hylgråt, men ble fornøyd hvis hun fikk flaske. Jeg droppet hele ammingen og gikk over til mme etter et par uker. Siden det har hun vært strålende fornøyd, og jeg har kokt flasker til jeg ble gal... Hvis du skal slutte anbefaler jeg å ha MANGE flasker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå