Pappas fultreffer :) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg lurer fælt på om du er mer kvalmen når du venter jente enn når du venter gutt? Det er nemlig noen som sier at hvis du er mye kvalmen og spyr, så er det jente. mens med en gutt så er du friskere? Noen som har tenkt på dette og kan fortelle meg litt?
Pusur_mor Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 jeg var mer kvalm med jentene enn med guttene. Kasta aldri opp, men var veeeldig kvalm og tålte ikke lukta av bl.a stekt kjøtt, Bernaisesaus osv. Vet om flere som har hatt det slik med jenter, men har hørt flere her inne som har vært mest kvalm med gutt. Tror derfor ikke at det er nen regel på det. Har du barn fra før som du ikke var kvalm med, så kan det jo hende det er motsatt kjønn nå.
Pappas fultreffer :) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Man blir så fryktelig nysgjerrig vet du på hva det er Men jeg så det at det er som jeg regnet med, det er forskjell på personer, og det har det jo alltid vært. Jeg har gutt fra før, jeg var en del kvalm da, men er ikke kvalm nå.. Får nok bare smøre meg med tålmodighet frem til ultralyd tror jeg Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå