Pappas fultreffer :) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg lurer fælt på om du er mer kvalmen når du venter jente enn når du venter gutt? Det er nemlig noen som sier at hvis du er mye kvalmen og spyr, så er det jente. mens med en gutt så er du friskere? Noen som har tenkt på dette og kan fortelle meg litt?
Inga Bling Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Grisedårlig med jenta, og ikke dårlig med gutta.
Zitro Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg var ikke dårllig med noen av dem jeg... har en av hver...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Med jenta; Kvalm og spydde et par ganger i 3 mnd Med gutten; grisekvalm og spydde som en gris i 3 mnd, spydde av og til etter 3 mnd og...
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg var også skikkelig kvalm og dårlig med storesøster, og mye bedre form med lillebror.
Pysa Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 ingen symptomer med gutten, alle mulige med jenta. måtte konsentrere meg om ikke å spy de første månedene.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Ikke vært dårlig med kvalme med noen av dem. Har 2 jenter og 1 gutt. Kan ikke si at jeg har merket så stor forskjell på svangerskapene. Alt Var mye tyngre, ble fortere sliten med minstejenta, men det antar jeg skyldes min alder. Var 41,5 da hun ble født, og 5 år siden sist.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Første gang, kvalm et par timer en kveld hele svangerskapet--- Jente Andre gang, ganske uggen og kvalm helt i førsten---- Jente
mamman til to gutter Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Hvis man er friskere når man får gutt, så håper jeg at jeg aldri får jente! Spøy så jeg ikke engang fikk i meg vann en stund frem til jeg var ca 3mnd på vei og var mye dårlig helt frem til uke 20 og jeg har gutt... (fikk heldigvis noen tabletter av legen som gjorde at jeg fungerte litt bedre)
kokko Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 var kvalmen første trimester med førstegang jeg var gravid fikk jente... kvalmen kvalm, spydde ,tålte ikke lukter ganske så lenge i andre svangerskap... ... ingen ting hjalp... ble sykemeldt i pga kvalm/spying fikk en hærlig liten gutt...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Her var det spying i rundt 4mnd - fikk gutt.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 2 gutter,ikke kvalm en eneste dag i hele svangerskapet på noen av dem. mens da jeg gikk med tvilling gutter,var jeg fy så dårlig!! men sikker pga der var to..
Pappas fultreffer :) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. mai 2008 Hehe, så det er jo egentlig som jeg regnet med da, alt er forskjellig fra person til person egentlig Men det var godt å høre at man er grisedårlig med gutter også.... Ikke for de som er det selvfølgelig, men jeg er gravid nå å er så nysgjerrig på hva det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå