Gjest Skrevet 19. mai 2008 #26 Skrevet 19. mai 2008 I går var ikke så hyggelig. Var litt overhengene da også.. Men 17.mai derimot. Var det mors tur til å slå ut håret.. Med og uten mann, ekser og andre ste- og biomødre, samt nye kjærester og andre.. He he
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #27 Skrevet 19. mai 2008 Den dere biomora har jæ'kke tenkt på engang enda jeg, men det er typen min som har unga nesten hele tia. Ska hu ha betalt da? Han har allerede spørt om jeg kan passe unga når han jobber seint å sånn, å skal vel jeg ha betalt da? Ere biomora som skal betale det da, eller åssen funker det? For når typen ikke kan ha dem, så ere vel egentlig biomor som skal ha dem og hvis atte hu ikke kan og jeg er barnevakt - da ere vel hu som skal betale meg da? Siden jeg lissom er barnevakt for henner, sant? Sorry hvis detta blei rotete ass, men nå blei jeg skikkelig stressa ass. Plis hjelp, noen! Han hakke sagt noe om at jeg skal skifte bleier eller gi dem mat så det regner jeg me atterem årner sjøl? Dem største kan jo hjælpåe dem minste, ække det vanlig a'?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #28 Skrevet 19. mai 2008 Jeg trur du skal få betalt når du sitter barnevakt, for det har jeg fått når jeg passa nabons onger. Og da må vel hu biomora betale, for hvis typen din skal betale så blir det jo mindre penger på dere.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #29 Skrevet 19. mai 2008 Hærregud hakke du finni deg mann med onger a? Da fårru ta ansvar og ta onga på kjøpet! Sånn er livet! Det burde du tenkt på før du blei sammen med han.. Morra må jo få penga sinne for seg sjæl, og skarru ha betalt får du ta det med pappan, som tydeligvis ikke stiller opp!
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #30 Skrevet 19. mai 2008 Døh, du trenger ikke være så kjip ass! Åsså kan du bare passe dine egne saker, lissom -. når du ikke veit hvem av de fire eksene dine som er pappa til hvem av unga, lissom. Jeg skal bare få unger med samma typen jeg - og nå har jeg møtt Den Rette, det blir oss for resten av livet, det bare veit jeg asså. For han kommer ALLTID til å være trofast å sånn og ikke se på andre damer engang - og det bra, for jeg er sjikkelig sjallu, ass. kanke no for det, bare er sånn. Så det er bra han er litt eldre enn meg, bare.
Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 #31 Skrevet 19. mai 2008 Hahahahaha *ler så jeg griner* Nå kom jeg på en helt genial idé.... Det er vel sikkert noen av dere som kunne tenke dere en biofar???? Jeg garanterer at han er enig med dere i at biomødre er noe dritt ;-)))
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #32 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er veldig glad på dine vegne, men jeg har tross alt levd litt lenger enn deg.. Ca 4 år, og det er mange år med mange barn.. Og mange menn! Og han jeg er sammen med nå skal jeg værra sammen med for resten av livet, elsker bare han! Men de'kke så enkelt å holde pappaene fra hverandre når jeg har tatt et par glass for mange ass.. Det er bare sånn det er. Har da vært full en gang eller to du å? Å kom ikke å klandre meg for at jeg drekker mens jeg er gravid! Det er min bissniss! Jeg røyker i hvertfall ikke jeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #33 Skrevet 19. mai 2008 Ja det er han helt sikkert!! Hahahahahaha:-) Men nå er jo dette en side for MOR da, gussjelåv lizz!!!
Velve Skrevet 19. mai 2008 #34 Skrevet 19. mai 2008 HÆRREGUUUUUUUD! jeg må være dum,- eller DOMM, som det også heter...Denne tråden har jeg lest flere ganger,- og nå tjønner jeg ikkeno... Den mystiske prinsessen får gå å legge seg på erta si,- eller komme ut av hiet.... Tror det er på tide med en live-øl for å oppklare noen greier. Håper det blir noe den 6....
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #35 Skrevet 19. mai 2008 Hvem har sakt at biomødre er no dritt da? Og jammen trur ikke jeg at du og prinsessensomingenkunnemålbinde er en og samme person! Det er no mystisk likt i skrivemåten der ja...
Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 #36 Skrevet 19. mai 2008 Trodde det var opplest og vedtatt for huuuuundre år siden jeg ;-) Men jeg er ikke'no prinsesse jeg... Kan målbindes i en fei ;-)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #37 Skrevet 19. mai 2008 det sier u nå ja.. Men jeg skal nok følle med på deg jeg.. At biomødre er no dritt, må værra å skyte seg litt i leggen, ære ikke de a. Harru onger sjøl kanskje? Da erru jo biomor?
Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 #38 Skrevet 19. mai 2008 Er biomor vel, men jeg er jo selvfølgelig perfekt altså! halloooo? E'kke jeg som sier at biomødre er no dritt... Det er bare alle de andre som sier....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #39 Skrevet 19. mai 2008 Er biolog noe ala det samme som biomor ell?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #41 Skrevet 19. mai 2008 Nei men jeg har hørt at sånn bio-dass er det samme.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #42 Skrevet 19. mai 2008 bio og boi er også nesten det samme ordet, bare i annen rekkefølge........
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #43 Skrevet 19. mai 2008 Erre forresten noen som veit hvorru får kjøpt sånne BIO Diesel bukser. Har hørt at dem er så kuuuule. Å nå kommer snart barnebidraget, så jeg måååå nesten shøpe meg ei ny kul bokse.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #44 Skrevet 19. mai 2008 Jeg digger BIOtherm meg...........termer i lange bananer:-)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #46 Skrevet 19. mai 2008 Heilt enig med HI !!!!!!!!!!!!!! her asså .. Klikker i vinkel når jeg ser sånne gamle mødre på nesten 30 som tror dem e noe lizzom :(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #47 Skrevet 19. mai 2008 Ja, stakkars onger!!!!! Djeeeezes azz!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå