aagder Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei dere! Litt bekymret da jeg så litt blod i dag på morgenen. Vært på do 4 ganger de siste 2 timene, men det er veldig lite heldigvis. Nei, det er ikke akkurat en bekymringsfri tid dette her. Skal ingenting til før man blir livredd. Men noen dråper blod kan vel ikke være farlig :-/
Kathy+Oktoberjente Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Som regel er det ikke noe farlig.. jeg blødde i uke 8 og i uke 21.. (er i uke 22 nå..) Men jeg sjekket det opp hos legen for å berolige meg selv, og det var kun skjøre slimhinner.. Du kan helt sikkert ta det med ro, men det sies jo at det skal sjekkes opp.. Du kjenner vel kanskje ikke spark som kan berolige deg enda?
aagder Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Riktig, kjenner ikke noe enda. Sender en sms til legen min, så kanskje jeg kan gå innom i morgen. Er på kurs i København - festlig når man både er bekymret og kvalm :-) Det ordner seg nok fint!!
Kathy+Oktoberjente Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Det gjør det helt sikkert! Men kjenner følelsen.. Masse lykke til!
3110 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Skjønner du er bekymret, ja. Jeg hadde små blødninger i uke 8 og uke 10. Dessuten hadde jeg en kjempestor blødning i uke 13, og likevel ser det ut til å gå bra. Hos meg er det sannsynligvis forliggende morkake som er årsaken, men det kan jo vøre så mangt. Hadde små blødninger da jeg gikk med sønnen min også, men alt forløp normalt, og han er frisk og fin. Få det sjekket opp! Det er verste er somregel usikkerheten. LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå