Gå til innhold

Tre dager over IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på dag 28 og fredagen. 16.mai. Ingen mens ingen tegn til mens...

Har noen små symptomer... som blir kvalm som kommer og går.. veldig opp og ned... Trøtt.... lyst til å sove... Veldig tørst, tørr i munn hele tiden føler jeg. Og så blir jeg veldig fort svimmel... Er små ting jeg gjør så blir jeg svimmel...

Har enda ikke tatt noen test. skal få kjøpt meg en snart... Rart at man ikke tenker på å ha en hjemme..

Samtidig så er jeg litt redd for å ta en test. Hva om den blir negativ... hva om det ikke er noe der.. Hadde hormonspiral i 4 år før jeg tok den ut, og det kan jo hende at det sitter noe igjen etter den. Men i forje mnd så hadde jeg TR som normalt 28 dager etter at jeg tok den ut!

Men men. litt moro å gå slik også, håper jo på at det er noe der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da! Masse lykke til, og kom deg avgårde og kjøp en test :) He, he. Du har i hvert fall mange symptomer!!

Gi tilbakemelding!!! Skal krysse fingre og tær for deg at det er en liten spire der inne!

Skrevet

Det håper jeg også... men har en konflikt med meg selv om at hvis det er noe der så må jeg si det til mamma og det har jeg ikke lyst til!! hehe.. Jeg skal begynne på skole igjen og hun er da redd for at jeg aldri får gått på skolen og fått meg en ordentlig utdannelse.. Men vi har lest masse om det , jeg og min mann og siden han er sykemeldt så kan han gå hjemme... Han er langt tids sykemeldt og får ikke gå tilbake i jobb. må omskoleres... og han får også fødsels permisjon hvis jeg går 100% på skole! hehe. kjekt det der..

Men nok om det. Jeg håper men vil ikke håpe for mye før jeg har fått det svart på hvit av en lege... Skal få kjøpt meg en test snart..

Skrevet

He, he. Men du må jo ikke si noe til din mor med en gang da :) Og som du sier, så kan jo din mann ta mesteparten av permisjonen (med unntak av de 3 siste ukene før termin, og de 6 første ukene av permen). Du har som student også krav på en del ekstra stønad/stipend tror jeg, spesielt siden din mann er langtidssykemeldt. Men alt sånn bør dere få vite via Nav.....! Masse lykke til!

Skrevet

Kjempespennende ! Det er jo bare å kjøpe en test, om ikke annet for å ha den liggende ? ;-) (eller kjøpe to, og ta den ene nå ;-))

Uansett om du venter, eller tester nå, så håper jeg det beste for deg, og ønsker lykke til !

Skrevet

Også var den posetiv! er litt fornøyd nå. begynner å gå opp for meg... Fortalte det til min mamma i går også. sa at hvis alt går som det skal så blir du bestmor på nytt neste år... ho ble glad! så nå er alt bra. bare å roe seg helt ned og håpe på at alt går bra!

Skrevet

gratulerer så mye:) der ser du:) der var ikke så farlig allikevel:) kose deg! alt ordner seg for snille jenter:O)

Skrevet

snill og snill. he he! vet nå ikke om jeg alltid er snill. he he

Men snakket litt med sønn min i dag og spurte hva han synes hvis han skulle få en baby bror eller baby søster. og han sa " ja, det vil jeg, en baby søster vil jeg ha... nei en baby bror... mamma hva kan jeg velge??"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...