Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Snuppa mi på 3 måneder begynner å bli mer sulten om kvelden,så jeg tenkte å begynne med mme idag. Hun har ikke fått dette før, men jeg har hørt at man kan blande malt i så de ikke får vondt i magen..

Men hvor mye har man i hver flaske da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss du lager en flaske på 150 ml, så kan du begynne med å tuppe ts ned i glasse med malt, å så røre rundt i flasken med mme.. men viss du ammer i tillegg så er det ikke sikkert du trenger malt..

Skrevet

Jeg ammer ja,men det virker som om hun trenger litt ekstra på kvelden..hun fikk litt igår som jeg hadde pumpet fra før og da sovnet hun godt:)

Men orker ikke å drive å pumpe meg hver eneste natt for å ha

Skrevet

Malt bruker man mest hvis babyen har hard mage. Hvis hun ikke har det, trenger du ikke å ha malt i flasken.

Skrevet

Tror heller ikke du trenger malt om det bare er for et lite daglig tilskudd. Malt er vel for at babyene ikke skal få forstoppelse, mens babyer som får MM aldri blir forstoppet. HVis du skulle få problemer, kan du sikkert prøve med litt malt etterhvert, men jeg ville forsøkt uten først.

Skrevet

Jeg amma og ga tilegg før.. Og HS sier det at når babyen får MM og MME, så blir de fort hard i magen.. Gikk opptill 14 dager før gutten min bæsja :(

Men malt kan man ha i uansett, er jo bare et naturprodukt :) Jeg ville hatt litt malt i uansett, for det KAN hende hun får vondt i magen hvis du ikke har det oppi :)

Bedre å være føre var enn etter snar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...