Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Dere som har høyere lønn enn mennene deres, hvordan reagerte dem da du fikk det? Hørt så mange historier om menn som har blitt sure, furtene når dama har fått høyere lønn enn dem.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det hadde jeg allerede før vi møttes og han vet at han aldri kommer til å ta meg igjen lønnsmessig. Er ikke noe sur for det, bare glad for at vi har så vi klarer oss. Han hadde mye mer enn meg i egenkapital når vi kjøpte hus sammen da, så han har jo bidratt mer der.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Han syns at det bare er positivt? At jeg får høyere lønn betyr at vi har mer penger samlet sett, noe som gagner oss begge. Liker ikke mennene å få bedre råd?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 ikke noe problem her heller, nå er han ikke så langt bak meg, og dersom han jobber litt overtid har han sjans til å "ta meg igjen". I grunnlønn har jeg ca 50 000 mer enn han. Samlet sett tjener vi jo bare på det, så har ikke fått noen negative kommentarer her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå