Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde visning på huset og noen hadde brukt lekegrinda og lekene til barnet deres? Hadde visning for en ukes tid siden, og et par med små barn spurte megler om å låne grinda. Stakkars henne hun tørte sikkert ikke si nei en gang. Vi var ikke hjemme, så fikk beskjed om det etterpå. Kjente jeg ble irritert. Så frekt. Det er huset som er til salgs ikke grind eller leker. Likte ikke helt tanken på at fremmede barn hadde suttet på lekene til jenta mi, så de måtte vaskes etterpå. Jeg ville aldri gjort noe lignende hvis jeg var på visning. Vet det er bagatell, men syns det var rimelig frekt jeg da, likevel.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 helt enig med deg der;)sånn gjør man bare ikke,hadde blitt skikkelig forbannet hvi noen hadde tatt seg så til rette i mitt hjem. godt du vasket de før jenta de begynte og leke med lekene igjen..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Det er da helt greit! Det å vaske lekene er en liten pris å måtte betale for at folk faktisk vil komme på visning. Det at de plasserte barnet i lekegrinden gjorde jo at de fikk mye bedre ro til å titte. Det er ingen selvfølge at folk kommer på visningen i det hele tatt i disse dager. Synes det er helt greit! Visning er jo en invasjon av privatlivet, og krever både forberedelser og arbeid etterpå.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 ...og man fjerner ting man ikke vil at fremmede skal "tafse" på. På visning tråkker folk på teppene med skitne sko, de titter i skapene og på bildene og de kan finne på å sitte i lekegrinden. Man må rydde godt før visning.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Helt enig med anonym 10:03 Når vi hadde visning var det noen barn som hadde lekt på vesla sitt rom. Helt ok det. Skulle ønske jeg hadde mot til å gjøre det samme selv. Har vært på visninger der jeg har hatt vesla med og hun har vridd seg som en kålorm i armene mine, ikke mye tid til å se seg rundt da og vi ender opp med å gå uten å legge inn bud, da snuppa gjør det vanskelig å titte skikkelig rundt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 greit nok at det er en liten pris for å få solgt, men jeg ville aldri tatt meg til rette i andres hjem på den måten. Det er huset som er til salgs, ikke div løst tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå