lykketall3 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Dette gikk fort i svingene skal jeg si. Jeg er gravid med nr 2 og gleder meg kjempe masse... ble gravid i 2 pp. utrolig!!! Litt uvirkelig enda. Er litt overrasket at det gikk så fort, for først mann ventet vi på i 3 år. Men vi ses nok, lykke til alle sammen !!
Mikkemafian Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer så mye!!!!!!!!! Samme her,faktisk.. Hvor gammel er førstemann
lykketall3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Minsten blir 1 år på onsdag. Som sakt trodde vi det kom til å gå litt lenge tid, men den lille spiren er hjertelig velkommen hvor gammel er din ??
Mikkemafian Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 7,5 mnd.. så vi er litt i sjokk, kan man si...
Lillemarit Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Vi er i lykkehimmelen. Kommer til å være 1 år og 3 mnd mellom våre barn, har termin 4.januar, men første kom 23 dager før tia så regner med at denne raketten ogsågjør det, så da blir det bare "ett" år mellom de to små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå