Gå til innhold

føler meg lurt av mannen min:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hvert en del dårlig i svangerskapet og siden onsdag har jeg slitt med omgangssyken..

så jeg har ligge ten del og "hvilt" meg i senga..

det virker ikke osm om han har trodd at jeg har hatt det så ille så han,har bedt meg komme meg opp av sengen for jeg var ikke så dårlig.

sant nok,jeg hadde krefter til og stå opp,men hadde magesmerter og gulpa en del og ville ikke smitte minsten.

i går ettermiddag ble han syk og han kastet opp en gang,jeg ble liggende høygravid på sofaen og stod opp halv 5 for og gjøre rent.

mannen har ikke kastet opp noe mere og ser ut som han er mere trøtt en han er syk for og si det sånn..

begynner og lure på om han finner en unnskyldning for og få sove leenge!

men det får tiden vise,ser jo fort om han er oppegående når jeg brått kommer uanmeldt hjem etter på;)

måtte bare få luftet tanekne mine litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette typisk for mannfolk? Når de blir syke er de nesten døden nær.. hehe..

Jeg hadde blitt driitforbanna, og fortalt han at det ikke er noen konkurranse i å være mest syk,og at han nå kanskje forstår at du var syk også! I tillegg er du gravid, og da er kroppen gjerne litt sliten fra før!

Skrevet

huff.. kjærsten min fikk omgangssyken for en stund tilbake. ble smittet av meg.. og han pleier ALDRI å bli dårlig.. er en stabeis som ikke vil være syk, eller går til legen annet når han må. han jobber hardt, og er mye sliten, så når han først sier han er dårlig, da er han veldig dårlig. han fikk omgangssyken ørten ganger verre enn meg, lå å ristet av smerte, holdt på å svime av på badet, og måtte hjelpes for han var helt vekk..

syntes det var greit å kunne for en gangs skyld ta meg av han litt, pusle litt om han, og si stakkars..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...