Gå til innhold

Ei god vennine av meg stjeler!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu har ringt meg så mange ganger å hvert lei seg pga folk beskylder henne for å stjele.Jeg har nok hatt en liten misstanke hele tiden om at hun faktsisk gjør det men har støttet henne hele tiden.Grunnen til at jeg har hatt litt misstanke er pga det er så mange som har sagt det til meg fra forskjellige hold.Men jeg har tenkt at dem beskylder henne pga det har blitt så enkelt pga hun stjal da hun var liten og det har hun innrømmet.

Men som sagt har jeg ikke hatt noen bevis på at hun driver å stjeler nå i voksen alder så dermed støttet henne.Når våre felles venner og bskjente har anklaget henne til meg så har jeg støtta henne eller sagt at jeg ikke gidder å høre på det.

Men nå....en felles vennine av oss var med henne til byn på dagen for å hente bilder som ble tatt i dåpen til hennes datter.Pludselig kom det opp flere bilder av ei som er bekjent av oss alle.Bilder i fra en ferie hun var på for ikke så lenge siden!!

Hu vennina mi hadde visst blitt helt stessa og bladde fort forbi dem uten et ord.Det betyr vel bare at hun har stjålet det kamera på fest!

Hva hadde dere gjort?Hadde dere sagt noe?Jeg kjenner veldig godt hu som har blitt frastjålet kamera sitt.Men er mye nærmere og bedre vennine med tyven!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neste gang er det deg hun stjeler fra,jeg hadde sagt ifra tl hun som mistet kameraet sitt.

hun har jo også mistet ferie bildene sine pga denne venninnen din,og de bildene er jo minner for henne.

skjønner at hun som stjeler er en god venninne,men er ikke hel med på de notene der da hun ikke er ærlig med deg.

trodde gode venner var ærlig mot hverandre jeg da.

håper du finner ut av det..

Skrevet

Off men jeg er litt redd for å miste vennina mi også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...