Pooosi Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan er det egentlig? har ikke peiling på sånn, men det er jo maaaaaassse rart der:) Hvordan er det med betaling?å toll??
mamman til snupp Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Betaling skjer stort sett via paypal eller kort på vanlig måte. Du må betale toll hvis du handler for mer enn 200,- Veldig enkelt å greit å handle på ebay.
Blue Lady Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hander en del der ja. Betaler med PayPal. Om verdien på varen er over 200 kr må du betale MOMS på 25% av verdien OG frakten. Er verdien under 200 kr betaler du ikke noe ekstra, om verdien er under 200 kan godt frakten være på 200 kr, du vil fortatt ikke få moms.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 hvordan vet man hvor mye man må betale i frakt da..står ikke alltid opplyst..eller gjør det det,bare jeg som ikke ser det.. =) og må man melde seg inn på ebay for å kjøpe ting der..eller er det bare om man skal selge?
Blue Lady Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg bruker å sende mail til selger for å spørre hva frakt blir. De svarer stort sett raskt, sett at det ikke er midt på natta der de bor.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 ok,så da bare sender man en mail da...finner mail adr på siden deres eller...? sitter å ha funnet så mye fint på ebay som jeg vil kjøpe til bryllupet =)) men har heller ikke peiling på hvordan dette foregår,og nå som dollaren er så lav så kan man gjøre mange kupp=))
Blue Lady Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 På høyresiden inne på produktet står det Ask seller a question, eller noe sånt, trykk der så kommer du inn på et slags skjema du fyller ut
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 ok=) thansk for svaret =) da blir det handling her i netse mnd når feirepengene kommer =) wee=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå