Gå til innhold

Skal ha EL 16 - 21. Mai, men ingen positiv EL test?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha EL 16 - 21. Mai, men har ikke fått noen positiv EL test enda? Vet vi ikke er kommet til den 21. enda, men trodde seriøst min EL dato var 18... Har hatt sex "hele helgen" uansett da, men kan jeg ha hatt EL uten att testen har merket det?

Og forresten er testene jeg har tatt blitt positive etter mer en 5 min, men det teller vel ikke?

Håper inderlig noen kan svare meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? :(

Skrevet

Heisann

Jeg har hørt om folk som har hatt eggløsning og blitt gravide til tross for negative el-tester. Tror du ene og alene ikke bør stole på disse. Har du tempet i tillegg f.eks og ingen stigning i tempene så har du nok en eggløsningsfri periode nå. Ellers så er den bare litt forsinket.

Har opplevd det denne pp selv, Ingen positive el-tester og ingen tempøkning heller. Så har måtte leve med ingen eggløsning og laaang syklus. Kjedelig!!!

lykke til da!

Skrevet

Det er det som er så rart, at jeg har ingen lange sykluser.. men 28 dager hver mnd.. :/ merkelige greier egentlig.. men om jeg ikke finner el denne mnd, kommer jeg nok til å oppsøke lege og bestille en gu for sikkerhets skyld..

Men har fryktelige magekramper nå, så kanskje det er noe likevel?! Iallefall ikke behagelig å sitte på jobb nå...

Skrevet

Huffda, magekrampe hørtes ikke noe særlig ut. Kanskje du burde dra hjem og slappe av ja. Kanskje det er forsinket eggløsning du har nå? skal jo ikke være SÅ vondt å ha el da men...

Refererer til det gynekologen min sa: Det er vanlig å ha eggløsning uten mens og mens uten eggløsning. Så at man mister eggløsning 1-2 ganger i året er ganske vanlig. Det er bare litt ekstra kjipt at det skjer når man prøver å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...