*Askepott og hjelperene * Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hva fikk deg eller din mann til å ville ha barn nr 4? vi vurderer det nå,men er så opp og ned. Er det mye ekstra?
mamma-til-4 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor? Fordi vi lå i samme seng ;)hehehe........ Altså,det var ikke noe vi planla.Nr. 3 var bare 5 mnd når jeg var gravid igjen gitt...... Om det er mye ekstra....joda,noe ekstra er det jo,men jeg er avhengig av rutiner og noe orden i kaoset:) Nå er mine 8,6,2 og snart 1 så klart det er nok å gjøre:)Blir liksom ikke arbeidsledig på en stund....hehehe...... Men jeg kunne fått enda 2 til jeg:)
bustebartepin Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Fordi vi lager så fantastiske barn at vi bare måtte ha ett til!!! He he, ikke det minste myrsnipe vi nei.. Siden vår nr 4 er en liten attpåskatt, er det ikke så mye mere jobb enn med tre, bare masse masse kos!!!!!
*Lissi* Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hadde veldig lyst:-) Itillegg er nummer 3 en attpåklatt, så ville at han skulle få vokse opp med en på sin "egen alder". Gleder oss veldig til nummer 4 kommer i september!
* 5 om dagen * Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 nr 4 og 5 fikk jeg forde jeg hadde fått meg en ny mann, og vi hadde lyst på barn sammen. ikke pes i det hele tatt, nå er mine 19,18,12,7,og minste på snart 2. er forsåvidt de to minste som det er "arbeid" med,og de 2 eldste bor ikke under vårt tak lengre, så de kommer bare på besøk. må også si at jeg er hjemmeværende pga personlig grunner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå