Gå til innhold

Noen som IKKE vet hva kjønn det blir?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er en del innlegg her for de som vet om det blir gutt eller jente. Men er det noen som ikke vet hva kjønnet blir?

Jeg vet ikke, og venter spent:) Er egentlig mer nysgjerring på hvordan babyen kommer til å se ut. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ vet heller ikke korsn kjønn ungen min har....e ganske spent på ka d blir ja...å korsn dn lille ser ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hva det blir! Føler av og til at vi er de eneste i verden som velger å ikke vite - virker som alle vil vite kjønnet for tiden...

 

Men vi klarte å trosse vår nysgjerrighet - og har det nå veldig morsomt med å spekulere og gjette! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hva slags kjønn knøttet har. Gjør det hele ekstra spennende syns jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me veit heller ikkje kjønn. Men føler sjølv på at det er ei jente. Det skal bli spennande å sjå om eg får rett eller ikkje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi vet ikke hva som kommer ut. men er 98 % sikker på jente selv da. magefølelsen er sterk denne gangen og=) vi fikk ikke vite det vi, fordi JM var så frekk at hu gadd ikke se etter, for det var ikke derfor vi kom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Vi vet ikke kjønnet vi heller!!

Vi hadde ikke helt bestemt oss for om vi ville vite det eller ikke før ultralyden, og trodde JM kom til å spørre oss der og da, og da ta stilling til det, men hun nevnte ingenting, og sjekket ikke fordi vi ikke spurte, og vi spurte ikke fordi vi trodde hun kom til å spørre oss, hehe ;)

Men vi spurte henne etterpå om hun hadde sett noe, men hun sa at hun ikke hadde sett etter det, siden vi ikke hadde spurt... hehe...

Så tilfeldighetene gjør at vi ikke vet det.

 

Har siklet litt på å ta en 3D ultralyd nå da, er i uke 30 nå, men tenker at vi kanskje skal klare å vente... får jo snart se nurket LIVE :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Vi vet heller ikke hva det blir, og føler det samme om at vi er de eneste som ikke vil vite det :) Vi var veldig enige på forhånd om at vi ikke skulle vite det, ville ha den spenningen til babyen kommer ut :) Meeen nåå er jeg så nysgjerrig på hva det blir!! Har jeg måttet på UL nå hadde jeg ikke klart å holde meg nei..

 

Føler på meg at det blir en jente, og synes det lignet på det på UL da babyen velvillig viste fram kjønnet sitt.. Så er veldig spent på om det blir jente eller om jeg så feil å at det blir en gutt :) Blir glad uansett hva det blir da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi ønsket heller ikke å vite hva kjønnet var på vår lille tass. Var usikre på om vi ville greie å holde oss når vi var på UL, men det var så masse annet fantastisk de kunne fortelle oss. Magesekken lå riktig plassert, babyen hadde mellomgulv, 4 hjertekammer og to hjernehalvdeler. Ellers frem fingre og tær så mange som skal til på riktig sted. Fasinerende og utrolig lykkelig over at alt så fint ut, så da klarte vi å ikke spørre om det var en mann eller ei dame der inne.

 

En annen fordel synes jeg er at man holder bestemødrene litt i sjakk når man ikke vet kjønnet. De handler alikevel som gale ja, men de holder seg til i hvitt, creme og brunt. Så da kan det brukes til neste mann også dersom det blir motsatt kjønn. Hadde blitt litt oppgitt hvis hele huset var fullt av rosa kjoler nå. De fleste får jo så mye at de ikke får brukt alt en gang. Det er jo for galt synes jeg.

 

Vi har selv på følelsen at det er en liten mann på vei. Vet ikke hvorfor. Men kanskje det at vi hele tiden si er HAN til babyen, ein baby, gjør at vi fløler det er en gutt.

Gleder oss noe helt utrolig til det hele er over og de kan fortelle om det var en liten gutt eller ei jente som kom til verden. Blir uvirkelig å se ansiktet til den lille. Tenk en blanding av oss to. Vi er veldig forksjellige og klarer ikke se det for oss. Dessuten har mannen mins slekt sterke gener, så det eneste jeg forventer å få prege er fargene til den lille.

 

Spennende altså!

 

Forresten gøy at det var så pass mange andre som ikke heller visste kjønnet. Føler vi er de eneste i verden som ikke vet det. På svagerskapskurset er vi de eneste som ikke vet det.

Følte oss nesten litt sære som sa at det var frivillig at vi ikke visste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi vet inte kjön heller. Jeg er svensk og i sverige är det vanligt att ikke få veta kjön eftersom det inte har något att säga för hälsan till barnet. Tog lite tid för jag övertalat min norska man men nu tycker han det är spännande att inte veta;)

 

Kan bli lite mye fokus på kjön tycker jag så skönt att inte veta. Og är helt enig med att det håller nede presentströmmen fra besteföreldrer, vilket är helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi hae tatt en liten vri, jeg veit ikke kjønnet, men samboeren min veit det, han fikk vite det etter 3d ul... han er kjempeflink og hra ikke sagt det til noen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hvilket kjønn det er..

Dette er vårt tredje barn og vi har ikke visst det på noen av dem.. Nå er det 8 uker igjen og vi venter spent. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...