Noah 21.05.08 :) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 I går morges når jeg våknet hadde jeg mensen smerter og litt kynnere + magen var veldig hard, dette gikk vekk ut på dagen men kom snikende tilbake på kvelden mens jeg lå og slappet av på sofaen. Da jeg skulle legge meg hadde det enda ikke gitt seg,hadde da i tillegg til mens smertene, kynnerene og en stein hard mage litt vondt i ryggen/korsryggen og litt uvel/vondt i magen men klarte og sovne til slutt. Våknet nå i dag morges og har fremdeles mens smerter,stein hard mage + litt uvel/vondt i magen og et slags press nedover rumpa. Har kjennt litt bevegelse men ikke så veldig mye, men han pleier ikke og være så super aktiv på morgenen heller. Noen som vet hva som skjer? Er det en slags modningsprosess eller? Har ikke termin før om 14 dager.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hadde det noenlunde likt i går selv, menssmertene var ganske intense spesielt da jeg hadde lagt meg. Det som forundrer meg er at jeg sov hele natta for første gang på ukesvis... Men da jeg våknet i dag morges hadde jeg like vondt.. Er 6 dager over tiden, så håper jo det er no på gang her.. Ellers er det veldig mulig det er en modningsprosess, du har jo kort tid igjen, og i realiteten er jo babyen din "ferdig" nå!
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har det på samme måte, men har 9 uker igjen til termin jeg da... Vet at slimproppen har gått og skal til legen i dag, så da skal jeg høre om han kan sjekke litt ang modning iom at jeg har hatt kraftig nedpress også. Klarer jo nesten ikke verken å stå eller sitte Dessuten er sambo på jobb ett par timer unna å jeg vil helst ha han her hvis det er noe på gang liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå