Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Tror det er det den heter. Lurer på om noen kan fortelle meg litt om fordeler og ulemper ved denne vogna og eventuelt pris og litt sånn forskjellig?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 prisen er vel sånn ca 6500, også koster bagen vel 1500 eller noe utenom hvis du skal ha til en baby. fordeler er at den er kjempelett, veier vel 11 kg eller noe tror jeg. den har separate kalesjer, noe som er veldig greit. svingbare forhjul, blir liten sammenlagt. ulemper, kommer ikke på så mye egentlig..
1mor3barn&1000ideer Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ser bare fordeler med den! Veier 9 kg og er veldig lett og enkel aa slaa ned naar den skal inn i bilen. Anbefales!
cocochin med to små Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 jeg ser også på denne.. duowalkeren. det jeg lurer på er hvordan det er med plass for størstemann når man har to tette? Jeg ønsker jo å bruke vognen jeg skal skaffe ut vognperioden, og jeg bor i midt i byen så det blir jo gjerne en stund. Er den romslig i sittedelen sammenlignet med andre vogner?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 jeg mente tvillingvogna. enkeltvognen veier 9 kilo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå