MadKiss*Jente i magen* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Helene Emma Leah Tina Silje Stine (a) Julia (e) Kaja Kine Lise (a) Iselin Madeleine Tove Mona Susanne Nina Heidi June Lene håper dette hjalp litt ellers har jeg mange flere
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Mange å velge i da Ikke at jeg nødvendigvis liker alle selv, men her er noen jeg kommer på akkurat nå: Thea, Kaja, Lene, Kine, Julie, Jenny, Evelina, Leah, Synne, Hannah, Nina, Liv/Live, Camilla, Maja, Oda, Ida, Anja, Thale, Milla, Hedda, Elin(e). Og en hel haug til, og alle tenkelige versoner av disse navnene, bytte ut e med a, og slenge på/kutte ut h og alt det der Kanskje fikk du noen du likte i allefall Lykke til!
2 nøster Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Min datter heter Tilde, synes det er fint jeg Ellers var Anniken en favoritt her i huset..
Fuglehjertet Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Solveig, Sunniva, Synne, Selma, Cille, Solgunn, Sol, Synnøve, Sanne/a
prebs Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Mine favoritter uten R: Hedvig Johanne Thale Agnes Ebba Emma Benedicte Eline Oline Mathilde
De tre gull Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2008 TAKK alle sammen. Her var mange fine navn som jeg ikke hadde tenkt på... Synne, Sunniva og Oline er favoritter akkurat nå.. Og Helle...
Edelweis Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Selv liker jeg Thale, for det heter jenta mi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå