piano♫ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Ante meg - natteravn som du er ;-) Tenkte bare jeg skulle skryte bittelitt jeg også - www.bryggabloggen.blogspot.com
Monajenten Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Natteravn jeg?? Neeeeida;-) Fy søren for noen skjønninger!! Det øverste bildet var jo bare skikkelig kodakmoment, dritfint!!! :-D Og det bildet av dere fire var også utrolig stilig, match og greier:-) Så flink du er å lage blogg!! Lurer på om jeg skal hive meg på bølgen selv. Er jo litt koselig da:-) Var det vanskelig?
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Du, det var superenkelt. Ble helt overraska jeg. Hiv deg på, det koster deg ikke mange kalorier. Det øverste bildet er faktisk tatt i "hagen" vår, altså fjæra. Junior var ikke heeelt enig i bildetakinga da, men skitt au... (du la vel merke til at sovebildet var i kirka... ;-) )
Monajenten Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Hehehe så herlig, i kirken faktisk;-) Litt av en "hage" dere har da:-O Blir jo helt misunnelig *sukk*........:-)
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 Har fin tomt, ja. I sommerhalvåret er det helmax :-) Ja, prekenen ble litt i lengste laget for to forventningsfulle gutter. Da benytta de anledninga til en liten tur på "lading". Skal tusle i seng, jeg. Lesedag til eksamen i morgen, bør kanskje være litt opplagt...? Sov godt!!
Monajenten Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Oi oi oi, eksamen og greier, da er det kanskje en smuuule lurt å være opplagt ja;-) Sov godt du også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå