Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hvor langt er det fra der hurtigbåten kommer til flyplassen? Og går det flybusser?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Det er ca 15 km fra hurtigbåtkaia til flyplassen. http://www.flybussen.no/stavanger/ her finner du info om flybussen. Du er på Fiskepiren når du ankommer Stavanger med hurtigbåt.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 tusen takk for svar, er kjempe desperat her jeg sitter, jeg MÅ hjem
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Uff da! Streik er såå unødvendig,ikke sant?? Skal selv til Tr.heim på fredag,og regner nesten med at da er streiken trappet opp så jeg ikke kommer meg dit i det hele tatt....... DET hadde vært surt det!!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Får virkelig håpe dem har ordna seg til fredag... Er helt sykt at dem får holde på så lenge, er jo flere 1000 folk som blir berørt...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Det er dritfrekt å streike så lenge.. Hadde sikkert holdt med 2 dager eller noe.... Jeg skal på et kurs jeg bare MÅÅ få med meg,vil aldri få den muligheten igjen,så da er det jævla surt at det er fly som setter stopper for det... Håper du kommer deg hjem i tide!!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg fikk ordna flyet mitt i dag så kommer oss hjem :-) Men turen vil ta 4 timer og 50 min MEN jeg kommer hjem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå