Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 En ting er nå vanlig omgangssyke, men han har feber og klager på vondt i hodet - og når han kaster opp ser vi at det er MASSE langt seigt slim han kaster opp! Men ikke er han snørrete, eller har hosta - det er det som er så rart syns jeg!Noen som har vært borti lignende? Og et spm til: han drakk av koppen til en venninne på Fredag som da var midt i runde med vannkopper, han kan vel ikke ha blitt smitta så fort? ( ønsker forøvrig han skal få det og bli feridg med det, begge brødre har hatt det tidligere, bare han igjen) Hvordan har vannkopper starta hos deres små? Er noen år siden de andre to var små og hadde dette, og husker ikke sånne ting:/
lÅktiHaUDe Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Så flott det kommer slim for da løsner det og ting blir bedre Sikkert ikke svaret du ventet da men... Dette får jeg til svar når jeg spurde barnelegen vår Men hun har astma da.. Kan være han får vannkopper, men er vel greit å bli ferdig med det??
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hmmmm.....jeg har virkelig ikke peiling...men ring og hør med legevakta kansje? Allmennstilstanden, er den bra?
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 nei, han er veldig slapp og sløv egentlig men det blir de jo ved feber og oppkast... jo, er veldig greit det kommer opp , men skjønner bare ikke hvor all den mengden slim kommer fra og hvorfor siden han ikke er eller har vært forkjølet heller. Han har for det meste sovet siden i ettermiddag, og sover fortsatt godt. Hører på pusten at det bygger seg opp slim igjen.. prøvde å spørre om han hadde vondt noen steder, og han svarte da halsen før han kastet opp tideligere. Ikke klaget på magevondt heller, så tror ikke det er mage virus på gang heller Han har hatt lungebetennelse en gang før da, men da var han bare 1 år... kan jo forsåvidt minne om det. Jaja, alt man skal oppleve som mamma - takk for svar ihvertfall:) får ringe fastlegen imorgen tidlig etter vi ser hvordan natta blir. Legevakta i Oslo ringer vi ikke til flere ganger, etter de sendte han hjem med både lungebetennelse dobbelsidig som 1 åring og to streptokokk infeksjoner som trengte raskt behandling...
Trulte76 Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 stesønnen min kan spy slim, bare så det henger ut av mnnen på han. men han har asma da. tok 2 uker mellom mi yngste hadde vannkopper til eldste fikk utbrudd også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå