Gå til innhold

Tør dere klippe håret til barna deres selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller går dere til frisøren uansett?

Jenta mi på 1,5 år har litt for langt hår bak, så skulle bare fått klippet det rett av liksom :-)

Er dette noe jeg kan klare selv, eller bør man gå til frisør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde aldri i verden turt og klippe selv!

men jeg ser jo at det er skipt og bruke penger på frisør, jeg slipper jo det siden søsteren min gjærne vil klippe og stemor til småen helt sikkert vil..

hm..

Skrevet

Klarer det nok selv, men har sett mange uheldige hjemme klipper så her går vi til frisøren da det skal klippes:)

Skrevet

jeg har klippet begge mine selv hele veien, både jenta mi og gutten...

Skrevet

Kan du kanskje litt klipping, børdi? :-) Har så lyst, for det er jo sååå lite hår som skal klippes :-)

Skrevet

Aldri vært hos frisøren, klipper selv hjemme:o)

Skrevet

Her går vi til frisøren, tør ikke å klippe turbotrollet selv.

Gjorde det når han var liten og litt mer rolig, men da var det bare bittelitt hår som skulle klippes...

Skrevet

Noen tips til hvordan man kan få det rettest mulig? Det er så fjonete.

Skrevet

Klipper han selv. Nå har han hatt mye hår siden han var født så har jo måtte klippe han noen ganger(19mnd nå).

Hadde aldri i verden gått bra å gått til frisør med han. :)

Litt skeivt og skakt blir det, men, men.. Han har fall og litt krøll så det vises ikke så godt.

Skrevet

Klipper Lucas ja. Hos frisøren blir han hysterisk og bare gråter. Ender opp med å betale 300 kr for en kvart hårklipp. Da klipper jeg heller selv ja..

Skrevet

Hender jeg klipper panneluggen til gutta,men ellers frisør:)

Skrevet

Ja, men nå er jeg frisør også da.

Skrevet

Går til frisøren med eldste, men der er det mer hår da. Syns nesten det er litt bortkastet å dra til frisøren for å klippe av noen få fjoner :-)

Skrevet

ja, men er frisør.Ikke tro at det er en fordel altså..vurderer sterkt å levere gullet inn til salongen med faren og ta meg en tur=) sjenansen ovenfor fremmede mennesker er nok en fordel i situasjoner som denne.

Skrevet

Jeg klipper selv. Resultatet blir så som så..

Skrevet

Klipper selv, har gått bra i 3,5 år, men det er gutten vår og gutteklipp innbilder jeg meg er mye lettere enn jente.

Skrevet

Aldri i verden :) hun har faktisk aldri klippet håret sitt og hun er to år nå hehe.. Sånn sett er det jo greit med jente, de kan jo faktisk ha langt hår :)

Skrevet

Aldri vært hos frisøren - og heller aldri klippet Daniel.. :o) (eller jo.. Da han var 1uke for å sette inn i albumet + da han var 1år. Men det var jo bare litttt.. ;) )

Han kler langt hår, men NÅ må det klippes.

Tenker å finne en frisørsalong som kan klippe det. Vil ikke ha håret hans kort, men vil ha en fin fasong på det. En ordentlig klipp! :o)

Skrevet

Mamma har skikkelig frisørsaks så trengs en klipp så tar hun seg av den biten, hun er flink og selvlært på å stusse jentehår og pannelugger, pluss å klippe en enkelt og grei guttesveis. Og så bruker jeg maskina på gubben..han vil ha av alt håret og ha "3mm"....greit nok siden han har veldig fin hodefassong og kler det :), deilig å ta på er det også ;-)

Skrevet

Ja,jeg klipper de yngste iallefall. Pleide klippe jentene da de var små,og det så rimelig ok ut.

=o)

Guttene pleier jeg bruke klippemaskin på, og det blir like fint og beint hver gang ..militærklipp ;o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Aldri lært å klippe hår, så det er selvlært, hehe..

Minsten blir fin han, samme med trollet.

Og gubben og pappa med..

Skrevet

Her klipper pappan sveis på dem, blir knall bra det=)

Skrevet

klipper selv. men de har krøller, så litt feilklipp syns ikke så godt.

Skrevet

Klipper henne selv. Men jeg er ikke redd for å klippe verken henne, meg selv eller veninner.

Skrevet

Nei jeg older meg til frisøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...