Motoko Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Nå er jeg ca. 10 dager på overtid med mens (skulle hatt rundt 9-10.).. tok en test tidlig denne uka som var negativ, ventet så til lørdag morgen før jeg tok nok en test, denne ga da en svak strek (på test og selvfølgelig sterk farge på control streken), tok en ny test i kveld og denne viste da sterkere farge på teststreken (hcg skal vel dobles pr. døgn eller no?). Kan jeg være sikker da (tok den jo på kveldstid og enda viste den positiv test, så har altså hatt to positive tester, og fargen blir sterkere for hver gang)? Tenkte jeg skulle ta nok en test i morgen tidlig.. viser den det samme, er det vel tide for å ringe legen... Takk for at du leste/svarte på innlegget mitt. Motokosan - venter kanskje et søsken til Linnèa født 22.11.06
Maya_1 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Er vel ikke vits fortsette å teste, har aldri hørt om en test som har vist gravid ved en feil... så gratulerer
svanemamma Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Høres ut som du er gravid ja. Drister meg til å si gratulerer!
Motoko Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Hei igjen! Takk til alle som svarte.. Tok test når jeg sto opp i dag, den var da selvfølgelig positiv, så nå har jeg bestilt time hos legen! *glad*
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 åååh grattis!!! Håper alt går bra, å det gjør det helt sikkert!!! Når fikk du time da?? Din 2dre?
Motoko Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Takk! Ja, jeg fødte Linnèa 22.11.06 Så syns det blir fin aldersforskjell. Har vært uten prevansjon i et halvt år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå