Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Nå er jeg ca. 10 dager på overtid med mens (skulle hatt rundt 9-10.).. tok en test tidlig denne uka som var negativ, ventet så til lørdag morgen før jeg tok nok en test, denne ga da en svak strek (på test og selvfølgelig sterk farge på control streken), tok en ny test i kveld og denne viste da sterkere farge på teststreken (hcg skal vel dobles pr. døgn eller no?). Kan jeg være sikker da (tok den jo på kveldstid og enda viste den positiv test, så har altså hatt to positive tester, og fargen blir sterkere for hver gang)? Tenkte jeg skulle ta nok en test i morgen tidlig.. viser den det samme, er det vel tide for å ringe legen... :)

Takk for at du leste/svarte på innlegget mitt. :)

Motokosan - venter kanskje et søsken til Linnèa født 22.11.06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke vits fortsette å teste, har aldri hørt om en test som har vist gravid ved en feil... så gratulerer ;)

Skrevet

Høres ut som du er gravid ja. Drister meg til å si gratulerer!

Skrevet

Hei igjen! Takk til alle som svarte.. :) Tok test når jeg sto opp i dag, den var da selvfølgelig positiv, så nå har jeg bestilt time hos legen! :) *glad*

Skrevet

åååh grattis!!! Håper alt går bra, å det gjør det helt sikkert!!!

Når fikk du time da?? Din 2dre?

Skrevet

Takk! Ja, jeg fødte Linnèa 22.11.06 :) Så syns det blir fin aldersforskjell. Har vært uten prevansjon i et halvt år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...