Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva som er lurt i forhold til kulturelle forhold?

vil jo ikke støte noen men er vandt til å amme overalt her hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men man soler seg jo toppløs på stranda der også... Jeg hadde kanskje ikke satt meg ned på gatehjørnet og ammet - og skal man amme offentlig i utlandet tror jeg det er greit å sjule seg under noe sånn at man ikke blotter tingene. Jeg har aldri sett en tyrkisk kvinne ame offentlig, naturlig nok - så ta hensyn:)

Skrevet

Jeg har ikke ammet i tyrkia, men jeg ammet i marokko. Det var ikke engang et turiststed, så jeg så ikke akkurat andre som ammet. Jeg bare tok et helseteppet og dekket litt over jeg, ikkeno stress.

Jeg tok bussen en lang strekning i Tyrkia en gang, og da satt det en tyrkisk kvinne ved siden av meg og ammet - hun dekket også over med et teppe.

Hvis du skal til et turiststed så tror jeg du kan gjøre som du vil, da de tyrkerne du kommer i kontakt med gjennom hotell, restauranter osv. sikkert er vant til å se utlendinger amme barna sine.

Tyrkia er jo ikke et muslimsk land, og selv om størstedelen av befolkningen er muslimer så tror jeg ikke sånt er så big deal i byer eller på turiststeder.

Skrevet

Som alle andre "chartersteder", så regner jeg med at de tåler litt annen kulturell innflytelse :) De er nok åpen for at 14-dagers-turister er og oppfører seg litt annerledes enn dem. Om du føler deg ukomfortabel ved å slenge ut puppen i bikinien, så legger du bare ett håndkle over :) Som de andre sier her, folk soler seg toppløs.. så hvorfor ikke amme offentlig ?? God reise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...