Gå til innhold

Folk spør om jeg venter tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg er sikker på at jeg har bare en? Jeg er visst nok så stor.. Dette er tredje gangen, fikk høre dette når jeg ventet første også. Skjønt da ikke så tidlig så dette. Idag er jeg 18+1. Og flere har allerede kommentert hvor stor jeg er.. Men har lært av de to andre gangene.. Nå svarer jeg som oftest: "synes du jeg er stor nå? Da skal du du vente noen måneder åsjekke da!!" eller: " Ja hadde jo en god magerest fra de forige sv.skap så når jeg ble gravid denne gangen slapp jeg pusten og magen gikk rett ut"

Men likevel så sårer det selvfølgelig.

Og enda mer forbannende når folk tror de kan komme å ta på magen min. Mannen min har sagt at neste gang, skal jeg ta på deres eller på rumpa deres og spørre om de liker det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær stolt av magen din du uansett hvor stor den er :)

Har du vært på UL enda da?

Jeg får meg ike til å ta på magen til ei som er gravid, faller meg ikke inn å gjøre det. Men har ungått at noen har gjort det enda med meg da.

Skrevet

Skal på UL den ordinære på fredag som kommer. Men har vært på UL i uke 8 og uke 12, og så bare en baby begge ganger. Men har vært stor begge de to andre gangene også, så jeg regner med at jeg blir vel like stor som de gangene. Pluss at jeg i tilegg var litt større fra før denne gangen, pga vekt etter de andre jeg ikke har klart å bli kvitt. Jeg er egentlig stolt av magen min. Ser nå ut som den er skikkelig gravid mage, og at jeg ikke bare er feit..

Skrevet

noen får veldig store mager, sånn er det bare :)

Skrevet

Ja jeg er ikke høy. "bare" 1.60 og har egentlig lange ben i forhold til overkroppen. Så magen min er ikke lang, hvis du skjønner hehe.. Og jeg bærer allti barna mine framover, og ikke ut på siden eller bakover. Så står jo ut som en tut.. Skal bli spennende å se hvordan jeg blir etterhvert denne gangen.

Skrevet

jepp, her ligger det 1 gutt i magen min og jeg har hørt lenge at jeg er sååå stor og det bare MÅ være to stk inni der.

dette er da disse på min alder som ikke har fått barn selv som sier, ellers får jeg høre hvor fin magen min er osv. ja den kom fort og syns godt tidlig, men noen folk har ikke filter og kan fort overdramatisere det hele...

skuffende noen ganger men de vet ikke hva de snakker om og at det er stooore forskjeller fra person til person om hvor fort magen kommer.

(dette er vår første btw).

lykke til videre, jeg er kjempestolt av magen min! 20 fullgåtte uker i dag.

Skrevet

Folk bryr seg generelt for mykje med ting dei ikkje har noko med, spør du meg.

Eg er 21+4 no, og har nesten ikkje fått mage, og det skal også "alle" kommentera. "Næh, er du SIKKER på at du er så langt på veg?" og "jøss, så liten du var då!" og "oj, er DU liksom gravid? kor eg magen?" osv osv.

Så er det ikkje det eine, er det det andre! ;o)

Lukke til, og kos deg med magen!

Skrevet

Jeg er i uke 28 og får høre nesten daglig at "oi så liten mage du har..."...

-Tror det er mer det at folk har lyst til å si noe om magen/graviditeten, enn at de EGENTLIG har en formening om størrelsen på magen...

Skrevet

Folk er jo helt skutt i skallen! Alt de uttaler seg om!! Jeg har også fått disse kommentarene: Men det må jo være 2 inni der? Den terminen din MÅ jo være feil! ser jo at du er lenger på vei. OG: du har hvor mye igjen sier du...? du kommer til å bli DIGER! Jeg skjønner ikke åssen du bare kan være 4 mnd på vei jeg...

Lyst til å svare så stygt på sånne ting jeg;

Ja, det er nok 3 inni der tror jeg! Merkelig at dem ikke klarte å se de andre fostrene på ultralyden...

Ja jeg tror terminen er feil jeg altså. enda de har målt ungen og alt. Jeg ble sikkert gravid en mnd tidligere, mens jeg var på prevensjon, hadde mensen og var i sølibat vil jeg tro. Det der har verken jeg eller legene kontroll på så kjempefint at du bidrar

Du er diger.

Jeg kunne aldri kommet på å sagt sånne ting til en gravid person liksom. Uansett om folk har vært store eller små i graviditeten, så har jeg liksom aldri kommet på å uttale meg om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...