Gå til innhold

Da har jeg bestilt UL time!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Timebestilling over nett, ja det må jeg si var fancy hehe. Skulle egentlig ikke på UL tidlig denne gangen, hadde liksom bestemt meg for å ta det rolig denne gangen, og ikke være så hysterisk :-)

Reiser til Kreta halv tre hjemmefra og har time kl 12 samme dag! Huff tenk om det er bad news, da har jeg et seriøst problem. Men men. Da vet jeg iaf. Åååå gleder meg!!!

Noen som vet hva man kan se ved uke 11? Har bare hatt UL da 1 gang før og da var bebisen død, så kan ikke si jeg studerte det inngående den gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt var du på vei da du tok første ul?

Skrevet

Har ikke tatt UL med denne bebisen ennå- skal til torsdag. Men jeg har hatt Ul i uke 7, 11,13,15,19 før haha :-) Skikkelig Ul rutinert! Men lurer fælt på om de kan se kjønnet. De kan de nok ikke men det er lov å håpe!

I uke 13 var jeg på ekstrakontroll med forrige ungen for jeg hadde truende abort, og da jeg spurte om bilder sa legen: DETTE ER IKKE ET FOTOSTUDIO! skikkelig hyggelig kar, gammal nisse var han!

Denne må jeg betale skjorta for (800kr) så da regner jeg med at denne ganger blir det bilder iaf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...