Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 http://www.arna-coronet.no/moblerinterior/barneseng/ Denne hadde blitt nydelig i naturhvit eller lys blå med et lite påmalt motiv på gavlen. Sukk. Jeg hadde sånn da jeg var lita, men pappa har KASTET den :-( Litt stiv pris på denne da, men det er nok en del slike rundt i de tusen loft og kjellere tenker jeg. Nydelige og nostalgiske er de ihvertfall. Vi må ha ny seng til poden, men det blir nok en trad. grindseng av praktiske grunner ja.
The most famous Ludder Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hadde store forhåpninger, men ble skuffet. Den var jo bare kjedelig og enkel!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Sånn hadde jeg også! Gøy med litt retro-stæsj fra "gamle"-dager:) Og så og si all møbel design nå er jo tatt fra 60-70 tallet, så den er jo faktisk ganske hot.
neutral Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Ja, jeg vet - de er kjempeskjønne!! Min moromor hadde flere slike, men jeg fikk ikke tak i noen... Jeg har ikke sett de igjen før nå og trodde ikke de var i produksjon lengre, men jammen er de ikke det:-) Skal vise de til mannen og høre om vi ikke kan vurdere en slik. Kan jo ha den senga en del år. Herlige:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå