Gå til innhold

UNGKAREN.. Kjekk eller ekkel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes at han er ekkkkeeeel. Hva syntes DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for glatt for min smak.

Skrevet

Litt glatt? Jeg liker dem høye, mørke og rampete:)

Skrevet

Kjekk , men litt for "søt" og "snill" !

Skrevet

Rent sånn utseendsmessige og før han får sjansen til å åpne munnene, så er han jo en søt og sjarmerendes gutt.....men, det hele ender jo helt tragisk i det han åpner glefsa spør du meg....pjuk:-(

Altfør søtt og klissette og jeg hadde følt meg som en stor MANN i forhold til han.

Bortsett fra det, så er det ordentlig moro og veldig underholdende å se på. Deilig å bare slenge seg nedpå sofaen og flire og le litt en mandagskveld:-)

Skrevet

Jeg har ikke sett 2 sekunder av ungkaren, siden jeg hater sånne programmer, men har jo sett fyren på reklame da. Hvor han såvidt jeg kan se, kliner med ørten forskjellige jenter......shit for brains, tenker jeg da. Men over til spm ditt: Definitivt ekkel.

Skrevet

Jeg synes ihvertfall ikke at han er kjekk, så da må jeg heller si ekkel. Liker også høye, mørke og mystiske menn ;-)

Skrevet

Glatt....lite mann!

Skrevet

Syns han e vanvittig deilig, overhode ikke ekkel bare en søt og sjarmeranes mann:)

Skrevet

-og jeg gikk i klassens hans før i væ`la! :-)

Skrevet

Han virker jo rett og slett ekstremt umoden. Mannen er jo dum. Blir litt brydd når jeg leser intervjuer med han. Sånn sett bra at de har sendt inn en haug med 20-åringer der, blir kanskje match.

• 2 uker senere...
Skrevet

Pinglete og ekkel :)

Skrevet

Ekkel og klysete!!!

(han slang med leppa om folk fra Lillestrøm-området, etter det har jeg fått nok av han...)

Har ikke sett noe av tv-programmet heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...