Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg syntes at han er ekkkkeeeel. Hva syntes DU?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Litt glatt? Jeg liker dem høye, mørke og rampete:)
Smellt P. Tjukka Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Kjekk , men litt for "søt" og "snill" !
neutral Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Rent sånn utseendsmessige og før han får sjansen til å åpne munnene, så er han jo en søt og sjarmerendes gutt.....men, det hele ender jo helt tragisk i det han åpner glefsa spør du meg....pjuk:-( Altfør søtt og klissette og jeg hadde følt meg som en stor MANN i forhold til han. Bortsett fra det, så er det ordentlig moro og veldig underholdende å se på. Deilig å bare slenge seg nedpå sofaen og flire og le litt en mandagskveld:-)
petite fleur Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har ikke sett 2 sekunder av ungkaren, siden jeg hater sånne programmer, men har jo sett fyren på reklame da. Hvor han såvidt jeg kan se, kliner med ørten forskjellige jenter......shit for brains, tenker jeg da. Men over til spm ditt: Definitivt ekkel.
mamma07&09 Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes ihvertfall ikke at han er kjekk, så da må jeg heller si ekkel. Liker også høye, mørke og mystiske menn ;-)
Dina1 Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Syns han e vanvittig deilig, overhode ikke ekkel bare en søt og sjarmeranes mann:)
wjkcg Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Han virker jo rett og slett ekstremt umoden. Mannen er jo dum. Blir litt brydd når jeg leser intervjuer med han. Sånn sett bra at de har sendt inn en haug med 20-åringer der, blir kanskje match.
Mamma_til_smurfen Skrevet 30. mai 2008 #17 Skrevet 30. mai 2008 Ekkel og klysete!!! (han slang med leppa om folk fra Lillestrøm-området, etter det har jeg fått nok av han...) Har ikke sett noe av tv-programmet heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå