sprø prøver Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal gifte meg 14 juni, og fikk kjole min for en måned siden. Prøvde den da, men tenkte ikke noe spes over det da (har stroppeløs). skulle prøve den igjen i går, og ser til min skrekk at jeg har litt som tyter ut på ryggen bak og under armene(skjønner dere hva jeg mener) min søster og mor prøvde å berolige meg med at det er ganske normalt om man skal ha kjolen til å sitte godt på (knyting bak på ryggen) er det normalt, og isåtilfelle, har dere noen tips for å unngå/minske dette??alle gode råd mottas med takk. har hengt meg så opp i det, men ser jo at kjolen sitter kjempefint ellers det er ikke sånn kjempemye, men jeg synes ikke det er noe fint
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 kjøp deg en korsett! Tror det skal hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 jeg har også kjole med knyting i ryggen og har samme problemet....2 mnd til jeg skal gifte meg og prøver febrilsk å slanke meg for at det kanskje ikke skal vises så godt...har desverre ingen andre tips enn det...skjønner ikke hvorfor korsett skal hjelpe,det er jo innebygd korsett i slike kjoler med snøring/knyting...
Billeboms Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Skjønner såå godt problemet ditt. Min erfaring etter å ha prøvd dusinvis av kjoler (med og uten korsett) er at korsetten riktignok dytter ting oppover, men også det man ikke vil ha over kjolekanten!... Jeg har funnet ut at når det gjelder undertøy skal jeg bare ha noe lett som ikke dytter og strammer. Det finnes korsett light som bare har et tynt lag med stoff. Det skal jeg ha.
sprø prøver Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 jeg fikk et tips i dag om å prøve bailine. hun som hadde prøvd det, hadde kjempepositive erfaringer med det. så nå har jeg bestilt time. det er da verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå