Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 hvilken er best? den minste, litt tyngre, eller den største, litt lettere typen?
<3Lykkelig<3 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har den tyngste, man velger jo rockering etter hvor mye man veier.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg ahr den letteste, 3 lb, jeg lå i grenseland for den og 4 lb, men siden jeg er nybegynner valgte jeg den letteste. Vurdere nå etter 1,5 mnd å bestille en tyngre, og samtidig bestille en barnering til guttongen. Han rokker som bare det med min ring, men har fått stygge blåmerker i sidene... Men han har sett seg i hodet at han skal bli like flink som rockevegard. Så da så! Er jo litt arti for meg også å ha noen å rocke med.. Vi bytter på når vi har tid! Jeg rocker 50 runder, så tar han sine 13-14 runder, jeg tar 50 nye osv... På denne måte blir det masse trim på meg iallefall!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Så gøy å rocke sammen med sønnen sin, hehe:) Sikkert stas for han å få sin egen da! Og er jo veldig moro å gi noe man vet blir brukt så godt! Ja, mamma er jo nybegynner, hun hadde bare fått høre at den største var best. Så kjøpte pappa den for henne, men da hadde han i butikken sagt at hun mente sikkert den tyngste! Så tenkte å spørre her, så hun vet om hun bør bytte den eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå