Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har du tegnet to testikler på hver side av nicket ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt. litt sprikende rumpeballer, hehehe...

Skrevet

Fint hull i midten hvertfall!

Skrevet

Hva i all verden er galt med dere? Dere ser vel at det er en søt liten mus med et lite og et stort øye. Faktisk ganske sjarmerende. Kan tenke meg at dere kunne ønske det var dere som fant på det selv.

Skrevet

Nei nei nei..det er en afrikansk elefant med underutvikla snabel!

Skrevet

Så sjarmerende at jeg har fått en egen post med mitt nick som overskrift :) Å for all del, bruk fantasien din til hva du vil, men jeg personlig holder meg unna den slags teit koffert-tenking, å alle ser vel at det er toppen på 2 hjerter, men det skulle ikke vært nødvendig å forklare vel... Du må ha et passe kjedelig liv når du lager slike poster :)

Skrevet

man skal ikke henge ut nick her inne. regelbrudd på dere alle. og for ett fritidsproblem dere har, som skal "analysere" tegnene i høstbaby sitt navn. TRAGISK.

Skrevet

Tragisk ja..skulle tro det var ungdomsskolen igjen..

Skrevet

Det er vel ingen som henger ut noen her. Har du piggtråd i toern, eller oppfører du deg bare som om du har det?

Skrevet

når dere skriver ett nick i overskriften og kommenterer nicket, så er vel det å henge ut. nei, har nok ikke piggtråd i toern. er ikke så vanlig å ha det, som du tydligvis tror.

Skrevet

Sa vel strengt tatt ikke at det er vanlig, sa bare at det kan virke som om du har det. Det er greit at overskrifta på denne tråden er et nick, og det er greit at HI henvender seg til henne, men det kvalifiserer ikke til uthenging i seg selv. Man må nesten ta innholdet litt i betraktning også, men jeg vet jo at det ikke er din sterkeste side, så du er unnskyldt.

Skrevet

skjønner at rompe og testikkelhumor er morsomt for enkelte, men ikke alle som liker å få det slengt etter seg...så jeg tok faktisk innholdet i betraktning, i motsetning til deg som elsker å diskutere personer og ikke innholdet. hvorfor sier du at min sterkeste ikke er å ta innholdet i betraktning? syns du kaster stein i glasshus nå, du som elsker å kommentere personene i en diskusjon, og ikke tema.

Skrevet

Du kommer med en del uttalelser der, som ikke er tuftet på noe grunnlag annet enn dine idéer om hvordan jeg er. Jeg foreslår at du leser innleggene mine bedre, evt leser flere av dem, før du fortsetter å spy ut personkarakteristikker om meg. Litt ironisk at du faktisk beskylder meg for å være den som "elsker" å kommentere person, og ikke sak.

For å fortsette på temaet; det faktum at du m.fl. ikke liker rompe- og testikkelhumor gjør virkelig ikke oss som liker det til syndere. Humor er humor uansett hvor dårlig du synes den er. At noen tar seg nær av den er vel strengt tatt mer deres problem enn noen andres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...