Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 A million words would not bring you back I know because I've tried. Neither would a million tears I know because I've cried
blockarella Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jepp! Eventuellt kan du bytte ut "would" med "could" om du vil, men det fungerer helt strålende slik det står også... :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ja, etter hva jeg kan se så ser det helt ok ut.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Okei=) Tusen takk.... skal nemlig ha den som tekst under en tatovering....vil ikke ha noen skrivefeiler heler...men skal ta å sende den på mail til engelsklæreren min i morgen bare sånn for å være helt sikker...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Jeg forstår ikke helt at du vil tatovere dette på kroppen din? Da vil du alltid bli påminnet denne smerten, og hvorfor vil du det?
Northernlights Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Ville skrevet det sånn: A million words will never bring you back I know because I've tried. Neither will a million tears I know because I've cried Men jeg kan ta feil her..selv etter mange år i statene, har jeg min egen måte å "si" tingene på. ;o) Tatoveringa der må da bli umåtelig svær, forresten?? Hadde mye heller fått det skrevet på pent vis, på pent papir,over et nydelig sorthvitt bilde, og fin ramme. Og hengt det på veggen!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Ser for meg reklamen til gule sider med han som ringer gule sider for å høre om hvordan et ord staves. hehe Vet ikke helt om jeg hadde tørt jeg:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Du skriver rett Northernlights, men måten din taper symbolikk og den blir for lang, klumpete. Jeg er engelsklærer og det er helt rett HI. Symbolikken blir kanskje bedre av could...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå