Alimi Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Har lest på Bli Gravid at noen gjør det. Eller har jeg misforstått?
Mamman til A&D Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 en EL test vil vise positiv, hvis du er gravid.. men.. så er jo spørsmålet.. er den positiv for du har el.. eller er du gravid....? da jeg var gravid men min første, skulle jeg begynne med el testing, og syntes det var litt for spesielt at jeg skulle ha positiv el test, akkurat den dagen jeg skulle begynne å teste.. og da viste det seg at jeg var gravid.... tok en graviditets test etterpå..
Maaaamy. Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ja, en kan bruke de. MEN en skal ikke stole blindt på resultatet. El testene reagerer på hcg hormonet som en produserer ved graviditet, mens graviditetstestene ikke reagerer på det hormonet som el gi (husker ikke hva det heter i farten). Jeg har selv testet med el test som har vist positivt som for eggløsning når jeg skulle ha mens. Testet likevel med graviditetstest før jeg slapp jubelen løs. Det er vel større sjangser for at en el test gir feil svar enn en graviditetstest.. Ble rotete svar, men håper du forstår hva jeg mener:)
Alimi Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Men vet du hva det når jeg får en svak strek hver dag? Den er mye svakere enn den andre streken, 2 dager har den vært litt sterkere men fortsatt ikke like mye som den andre.
Alimi Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Takk for svar. Første gang jeg bruker el test (QR). Synes det er litt rart at jeg får en svak strek hver dag. Lykke til med graviditeten til dere begge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå