Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som er lei av at magen er et diskusjontema for alle rundt en? enten sier de, du har no nesten ikke mage du da! eller så er det, ojj nå har du begynt å få mage osv! syns det er unødvendi at alle skal kommentere det:S er det bare meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de får synst ka dei vil om magen min..

men eg forstår isje koffer alle ska kjenna på magen....

Skrevet

nei asso, det er jo ingen som har noe med hvordan magen ser ut eller kjennes ut!

Skrevet

jeg synest det er litt stas jeg! =) at folk engasjerer seg og er nysgjerrig på det lille underet jeg har i magen. har alltid vært facinert av graviditet og barn selv så det ligger kanskje der.. =)

Skrevet

Jeg er enig med freefly, synes det er morsomt at de som er rundt meg er interesert i bebien og magen min. Jeg har alltid, uten á tenke pá det som negativt, sett pá magene til andre gravide i fasinasjon.

Skrevet

Jeg er også drittlei. :)

Er 4. gangs og skikkelig møkklei av at "alle" har en formening om at magen enten er stor eller for liten i forhold til hvor langt på vei jeg er, at jeg har gutte-eller jentemage, osv osv. Greit at folk tenker sitt men de kan gjerne la være og nevne det for meg hele tiden. Ja og at andre enn folk i familien må kjenne på magen osv er også irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...