Gå til innhold

Hardt å innrømme at eg er ein materialist. Fleire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg lid per tid av ein sterk trong til å kjøpe meg alt mellom himmel og jord. Eg har lyst på ting til huset, til meg sjølv, til sonen min, til hagen. Eg har lyst å reise. Eg har lyst å bruke 4.000 kr på hairextension, noko eg innser er hinsides all fornuft. Eg higar etter ei ny klokke, tiltrass for at eg har tre frå før. Grillen vi kjøpte ifjor er berre ikkje god nok, så her må det kjøpast ny. Hagemøblane frå 2005 er heller ikkje fine nok. Hendene og føttene mine treng profesjonell pleie, og skal tru om ikkje Bailine kunne gjort underverk for figuren. Eg har allereie kjøpt meg sandalar i år, men det var før eg visste dei skulle vere cognacfarga denne sesongen.

Eg prøvar å sjå ting i perspektiv når denne trongen kjem over meg, men det er ikkje lett. Butikkane flaumer over av ting eg har lyst på!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi starte Anonyme Shopoholikere her på nettet? Jeg er med på den iallfall. Jeg har også startet underskriftskampanjen "Abolish work". Disse to livssynene lar seg vanskelig kombinere, men det skal visstnok være heder og ære i å slite for livet.

Skrevet

Det kunne vi gjort, men eg veit ikkje om eg er villig til å jobbe problemet. Iallefall ikkje før feriepengane og skattepengane er brukt opp. Eg kjenner sommarfuglar i magen når eg tenker på kva desse midlane skal omsettast i.

Skrevet

You make the world go round, girl!!

Jeg pleier å lese på nett hva andre synes om produktet, og da går det om regel over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...