maiprinsen Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Sitter å ser inne på finn.no, inne på salg og gis bort - hunder. KVAKK eller BJEFF!!! Jeg har SÅÅÅÅÅÅ lyst på hund igjen. Hadde det ikke vært for at vi da må igjennm en avskjed til en gang så hadde jeg nok hatt en i hus allerede. Sitter med den fødeklare magen, men har lyst på en hund!!! Tihi... Snakk om at småen kommer litt i andre rekke nå da. Men litt godt å tenke på noe annet enn ungen også nå om dagene. Jeg er ikke stygg nå sant? Men litt lei av unge unge unge osv... Vente tiden blir jo så innmari lang av det..... *sukk* men har i alle fall kjempe lyst på en hund NÅ!!!
Herkules Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hunder er så herlige da ikke rart du har lyst på en hvalp Jeg har en hund og hun er virkelig en av familien, hun har ikke følt seg så mye i annenrekke selv om det har kommet en aktiv krabat i hus. Nå venter jeg nr 2 og jeg tenker at hunden min kommer itl å tenke "EN TIL!!!" Gutten og hunden er perlevenner selv om han sikkert er litt slitsom innimellom Serlig på morgnen da min kjære hund helst vil sove til 12 Vet det er tungt med avskjeder, men jeg kan ikke tenke meg uten hund heller... Håper du får deg hund om noen år jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå