♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 det minste baby bilsetet til graco, går det ann å bruke det forover vendt også....??? eller er det bare sånn som skal være bakover vendt.... håper virkelig noen kan svare....)
Zyan Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 jeg vet ikke, men må spørre det opplagte spørsmålet: hvorfor i all verden vil du ha en baby forovervendt?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 hehe... tenkte meg det kom....;o) hun er jo ikke "baby" lenger hun er 15 måneder.... bestefaren hennes skal ha henne noen timer for meg i morgen også har jeg ikke noen annet sete han kan bruke i bilen og da må jeg bruke det.... og sitter hun bakover vendt er det fullt rama skrik og hun skriker til hun spyr, så derfor vil jeg ha henne forover vendt....) var det bra nok svar;o)
Zyan Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 hehe, hadde nesten håpet du var helt uvitende, så kunne jeg dure frem med hvorfor..hehe men er hun ikke blitt for lang til det setet enda altså? men tilbake til spm, aner ikke, men kunne du kanskje ringte en butikk i morgen tidlig å hørt om det går ann å feste det begge veier?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 he he...ikke sant....;o9 nei hun er en kort versjon hun...hehe...lik mamman sin, så det passer akkuratt... jo, går jo ann å ringe å høre i morgen....) takk for svar forresten:o)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 okey, da er jo den grei:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå